מה אני מציעה

במפגש עם המטופלים

  • LOGO CIRCLES מפגש היכרות
  • LOGO CIRCLES בדיקת היעד [הבעיה ] .בניית אימון הדרך האימונית הטובה ביותר שמתאימה ללקוח .
  • LOGO CIRCLES שלב איבחון הקושי שאיתו מתמודדים
  • LOGO CIRCLES יוצרים חזון אליו רוצים להגיע ולהצליח
  • LOGO CIRCLES תוכנית פעולה וביצועה. מעקב והדרכה גם פרונטלית ובמקביל שיחות טלפוניות לחיזוק. בדיקה תמידית שהמטופל מבצע את התוכנית וקבענו .

רייקי מאסטר

יש מטופלים שצריך לתת להם מגע למשל כתף שנתפסה  .או אחרי ניתוח .שבר .או כאב פיזי או נפשי בעזרת הזרמה של אנרגיית רייקי   דרך הידיים  במגע עם מרכזי אנרגיה .מנקה וטוענת את הצ'אקרות  מזרימה אנרגיה חמה או קרה לפי צורך . במשך50 דקות ולפעמים יותר.יש פעמים שצפים ועולים תמונות  שהמטופל צריך לבצע .

למשל סופר סתם[כותב ספרי תורה ומזוזות].כל זמן שכתב כאבה לו היד  .כשהתחלתי לטפל טיפול ראשון  הרגיש שיפור כל פעם שהגיע השתפר מצבו באחת הפעמים קיבלתי תמונה שיש דלקת בגיד העליון אחורי הצוואר  ועוד תמונה איך הוא אמור להחזיק את הקולמוס[הנוצה שכותבים בה]בתפיסה שהוא השתמש לחצה על האגודל עד שנוצרה דלקת ביקשתי ממנו לכתוב רגיל כל יום במשך 2 שעות וחמש דקות אחרונות לכתוב כמו שהראו לי הוא צחק ואמר שאני מחזירה אותו 10 שנים אחורה אמרתי נסה שבוע ונראה רק 5 דקות האחרונות אחרי שבוע מתקשר ומספר בהתלהבות שהוא לא יודע איך הוא כתב לפני והשיטה שהראתי לו כאילו נולד איתה .

NLP

בעזרת טכניקות מתקדמות  כמו שתילת מחשבות דמיון מודרך פסיכולוגיה טרנס ועוד .

המטרה העיקרית nlp /היא ליצור תקשורת בן אישית טובה יותר . פלוס להעצים .ולהגדיל מוטיבציה .

מרחיבה  את האפשרויות לפתרונות מעשים.

שחזור גלגולים.

במקרים קשים מאוד משתמשת בכלי הנפלה הזה גם מסריטה את הטיפול עצמו רק למטופל ובהסכמתו  בלבד עוד כלי ניפלא  לעזרה.

כאשר המטופל מאמין שיש לו תיקון מחיים קודמים ורק כך הוא יצליח להגיע לשורש הבעיה עושה איתו את התרגיל הזה תאמינו ראיתי ניסים ממש בעזרת הכלי הנפלה הזה אי אפשר לתאר מה קורה לאדם לפני ואחרי שחזור אדם אחר לגמרי ואת זה אי אפשר לכתוב מהי הטכניקה .אחרי הכנה מזמינה את המטופל למועד שנקבע מראש  ואז עושים את השחזור .המצולם בפרטי בלבד ללא פרסום .

רפואה קבלית

טיפול .בתחילה בודקת את שם ושם האם .לראות את מצבו  

לאחר מכן בדיקת ההילה  שלו .

 שואלת שאלות והרבה .

אחרי תשאול ארוך מגיעים לתחילת הטיפול מזרימה אנרגיה ללא מגע לפי שמות קודש 

ולפי 10 הספירות  .מנקה ומטהרת .דרך היהדות  כלי שעושה פלאות ממש .

גם אם אני יתאר עוד ועוד לא אגיע להסבר המדויק והנכון רק מי שעבר טיפול קבלי יכול להבין מה זה .

נותת טיפים חכמים לגבי התנהגויות  ואכילה  נכונה  מצב נפשי  טיפולים אלו  מאזנים  משמחים ונותנים שלווה .

PROBLEM

איבחון בציור

בדרך כלל אחרי שיחה קצרה כשאני רואה המטופל לא ממוקד והולך סביב נותת דף ועט ומבקשת לצייר לי ציור מסוים  לכתוב לי מעט בכתב ידו משהו . על ידי הקריאה של כתב היד שלו והציור מאבחנת ושואלת שאלות תוך כדי הפתיחה של הציור וכתב היד  מאבחנת את האופי של המטופל  ואיפה יש בעיה .בדרך כלל אחרי זה הם מיד משתפים פעולה בזה אני פותחת את הטיפול  .ילדים מתקשים להסביר במילים  את האתגר שלהם אחרי שיחה מעמיקה ועדינה עוזרת לפתור את הבעיה   .נותרת לצייר ולתקן את הדימוי שנוצר בציור הראשון אם צריך טיפולים אחרים מוסיפה ונותת  עד להגעה ליעד .